Dunafitt Egészség és Sportcentrum Dunaújváros

Kezdőoldal Szolgáltatások Duna-Fitt Aerobik
Duna-Fitt Aerobik

aerobik03200_150

A Duna-Fitt sportcentrumban két terem - nagy terem (50fő) és kisterem (20fő) - várja az aerobik rajongókat. A termek a legmodernebb hang-, fény technikával és a legkorszerűbb Reebok aerobik eszközökkel vannak felszerelve. Az aerobik mozgásanyaga mindenki számára könnyen és biztonságosan elsajátítható. Az aerobik részben állóképesség fejlesztés, komplex erősítés, terhelés és regeneráció a szervezet számára. A mozgáskoordinációt kiválóan fejleszti.

 

Dunafitt Alakformáló óra

Az óra típus magába foglalja azokat az erõ-állóképességet fejlesztõ gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg. Az óra 10 - 15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással elõkészítjük a foglalkoztatásra kerülõ izomcsoportokat. Ezután következik 35 - 40 percben az egész testre kiterjedõen, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával az fejlesztõ program. Az alakformáló gyakorlatokat különbözõ kiinduló helyzetekben hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat.

 

Dunafitt Step

Speciálisan, kifejezetten erre a mozgásformára kialakított, lépcsõn végzett aerobic óratípus. Az óra során az oktató koreográfiát épít, tanít minden résztvevõ számára megfelelõ alternatívát biztosítva. Fejleszti a kondíciót és a koordinációt!

 

Dunafitt Fit-ball

A speciális, óriás labda segítségével végzett mély izom torna. Az eszköz adta tulajdonságokat /labda rugalmassága, alakja, mérete, felülete/ figyelembe véve történik az erõsítõ és nyújtó hatású gyakorlat végrehajtása. Kiváló a tartásjavító hatása, az izomtónust fejleszti. A labdában lévő levegő elvezeti csonti-izületi rendszerünkből a gravitációs erők nagy részét, ezáltal tehermentesíti azokat. A csontritkulást jótékonyan befolyásolja, megelőzi annak kialakulását és alkalmazható cellulitis kezelésére is. Az óra jelentõs részében a labdán ülve, rugózó mozgás közben történik a mozgás, ezért komolyabb gerincproblémákkal küzdõknek /pl. gerincsérvvel mûtöttek/ az óra intenzitása miatt nem ajánljuk!

 

Dunafitt Zsírégető óra

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetõséget ad a test meglévõ zsírszövetének csõkkentésére. A szervezet, 45 - 50 perc kis, közepes intenzitású mozgás után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát fõként zsírból nyeri, ezért a zsírégetõ órán a terhelés ideje alatt a résztvevõk pulzusszámát a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégetõ zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idõ elõtti elfáradását. Ennek megvalósulásáért szükséges a folyamatos pulzuskontroll. Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15. percben erõsítõ gyakorlatot tartalmaz.

 

Dunafitt Pilates

Harmonikus testalkat kialakítása, speciális légzéstechnikával. A jóga, a balett, a keleti harcmûvészetek ötvözete a legújabb fitnesz irányzatokkal. Medencekörnyéki, hasi és háti izmok speciális és  koncentrált megerõsítése a "módszerrel" a cél. Egyszerre erõsít és tesz hajlékonnyá, rugalmassá. Már az óra befejeztével érezhetõ a gyakorlás hatása.

 

Dunafitt Jóga

A jóga szó a szanszkrit yui igéből származik, jelentése összekapcsolni, összekötni. Eredetileg olyan hindu spirituális tanításokat és módszereket jelöl, melynek célja az önmegvalósítás és a Brahmannal, a Végső valósággal való egyesülés, ehhez pedig önmagába fordulással, a meditáció segítségével jut el. A Hatha jóga a test, lélek és szellem harmóniáját a hatha jóga (Ha=nap, Tha=hold) testhelyzetek, ún. ászanák kiegyensúlyozott gyakorlásával éri el.

 

Dunafitt Full kondi

Egyedi óratípus, amelynek célja a kondíciófejlesztésen túl a kemény és lágy mozgástípusokkal és az eszközök kombinációjával, variálásával történõ edzés.

 

Dunafitt Jó reggelt alakformáló

A kb. 10 perces, egész testet átmozgató bemelegítés után, a nagyobb izomcsoportokat megcélozva erősítő gyakorlatokat hajtunk végre magas ismétlésszámmal, különböző eszközökkel, vagy azok nélkül.
Rendszeres edzéssel elérhetővé válik a tónusos izomzat kialakulása. Ha ezen óra keretein belül a pulzusszámot egyenletesen a maximális pulzus 60-70%-án tartjuk, akkor zsírégető alakformáló óráról beszélünk.
Kortól és edzettségi állapottól függetlenül bárkinek ajánljuk.

 

Dunafitt Köredzés

Sokoldalúsága és hatékonysága miatt közkedvelt óratípus. Az edzés célja a keringési és légző rendszer fejlesztése mellett a nagy izomcsoportok komplex erősítése és az általános kondíció javítása. A köredzés lényege, hogy a résztvevők az alapos bemelegítés után a különböző jellegű gyakorlatokat meghatározott állomásokon, meghatározott ideig, ismétlésszámmal, intenzitással, pihenőidővel hajtják végre egyénileg,vagy csoportban. Az óra végén nyújtás, lazítás pihenteti, regenerálja a szervezetet.

 

Dunafitt Power step

Kondi óra, ahol az intenzitás növelésére az oktató kifejezetten step lépcsőt alkalmaz a kondíciót fejlesztő részben és az erősítő gyakorlatok kivitelezéséhez egyaránt. Az óratípus segít elsajátítani a step alap technikáját és lépéseit. A lépések nincsenek koreográfiává fűzve.

 

Dunafitt Dance aerobik

Az alap aerobic óra, és a tánc elemei ötvöződnek, az oktató kreativitásával párosulva. Kiválóan fejleszti a mozgást és az állóképességet egyaránt. Kifejezetten ajánljuk a táncot, az intenzivitást és a koreográfiát kedvelő vendégeknek.

 

Dunafitt Hot Iron

A Hot Iron egy olyan súlyzórudas, zenére végrehajtott edzés, mely tudományos alapokon nyugszik, egy egész profi csapat - pszichiáter, pedagógus, gyógytornász, személyi edző, orvosok - dolgozott azon, hogy a lehető leghatékonyabb mozgásformát találja ki. Közel tíz évvel ezelőtt Németországban meg is született ez az edzésforma, és gyorsan bebizonyította, hogy gyorsabb eredményeket lehetett vele elérni, mint bármelyik másik aerobic-fajtával.

 

Dunafitt Pilates

Pilates órámon elsősorban a törzs- és a mélyizmok    erősítésével és nyújtásával foglalkozunk, speciális légzésmunka mellett. Rendszeres Pilates mozgásformával az izmok megnyúlnak, szálkásodnak, az ízületek egyre mozgékonyabbá válnak. A bemelegítést követően a Joseph Pilates nevéhez fűződő gyakorlatok alkotják az óra vázát, amelyek alapvetően nyújtó és egyben erősítő talajgyakorlatok.

 

Dunafitt PilatesBall

A labdás tréningen az ismert Pilates technikát alkalmazzuk egy izgalmas felülettel, a Fit-Ball labdával kombinálva. Az órát egyenletes, fokozatosan felépített gyakorlatok jellemzik, amelyek elősegítik a gerinc működését közvetlenül befolyásoló izmok harmonikus fejlődését. Mivel a labda egy instabil eszköz, ezért a különböző gyakorlatok alatt a folyamatos egyensúlyozás számos mély és stabilizáló izmot késztet összehangolt munkára. A kellemes zene, a koncentrált mozgás és a tudatos légzés segít a kikapcsolódásban.

 

Dunafitt Full Wellness

Ezen az órán nem csak a gyakorlatsor, hanem a zene is különleges. A különböző gyakorlatokat varázslatos hangulatú, testet és lelket kényeztető, a keringőre emlékeztető ¾ ütemű zenére végezzük. A megszokott aerobic alaplépésekhez képest a mozdulatok sokkal lágyabbak és nőiesebbek, ami a zene hangulatával együtt nagyon hatékonyan segít kikapcsolódni, egy kicsit saját magunkra, a testünkre koncentrálni. Az óra első részében alaposan átmozgatjuk a gerinc ízületeit, fellazítjuk fáradt, feszes izmainkat. A lazító gyakorlatok hatékonyságát nyújtózással fokozzuk, amikor is felszabadítjuk gerincünket a porckorongokra nehezedő nyomás alól. Ezután következik a testtartásban résztvevő izmok erősítése. Az óra végén lenyújtjuk fáradt izmainkat, mentálisan ellazulunk.

 

Dunafitt Gerinctréning

Szinte nincs olyan ember, aki életében legalább egyszer ne élné át a derékfájás gyötrelmeit. Az utóbbi 50 évben elterjedt az ülő életmód - az ülés ötször nagyobb terhet ró az ágyéki gerincre, mint az állás -, ráadásul rossz széken, rossz tartással ülünk. Hiányzik az életünkből - a megfelelő mozgás, izmaink gyengék, egyes izomcsoportok a helytelen terheléstől zsugorodottak. Az életkor előrehaladtával párhuzamosan nő a "kopásos" gerincelváltozások, a csontanyagcsere-betegségek - például a csontritkulás -, gerincsérvek és a daganatok száma is. A középkorú generációban a fentiek mellett a munkavégzés monotonsága, vagy épp a teljesítmény hajszolása, a stressz, mind-mind olyan ok, amiért fájhat a derekunk.

 

A kontroll művészete
 - Spinracing filozófia

Kedves Olvasó!

Pati Nagy Attila vagyok, Magyarország egyik vezető fitness és aerobik edzőképző magániskolája, a Fitness Company - IFAA Hungary igazgatója.
Pontosan tíz éve foglalkozom Indoor Cycling edzések vezetésével, tanfolyamok szervezésével, edzőképzéssel, szakrendezvények szervezésével és spinracer bike-ok forgalmazásával.
Tíz éven keresztül teszteltük, fejlesztettük és alakítottuk azt a koncepciót, amely ma már Magyarország legkedveltebb és egyre dinamikusabban fejlődő kerékpátfitness koncepciójává emelte a SpinRacing-et.

A Spinracing avatott kezekben a kontroll művészete. - Intenzitáskontroll
- Légzéskontroll
 - Testkontroll - Testtudat 
- Mentális kontroll

Személyes edzői filozófiám szerint a sport az önkifejezés és önmegvalósítás egyik legnagyszerűbb módja. A sport a személyiségfejlesztés, a kapcsolatteremtés, a világ értelmezésének és önmagunk kifejezésének mindennapi eszköze. Ebben az értelmezésben az edzés tudatos alkalmazásának, a befelé figyelésnek és a testünk üzeneteire való összpontosításnak különös jelentősége van.

Intenzitáskontroll

Az állóképességi edzések során, mint a Spinracing, alapvető fontosságú a megfelelő intenzitás megválasztása. Az edzés csak akkor lesz hatékony, ha az edzéscélnak megfelelő intenzitással edzünk. 
A megfelelő edzésintenzitást a pulzusszám célpulzustartományban való tartásával, azaz a pulzuskontrollal optimalizálhatjuk. A Spinracing metódus egyik legfontosabb ismérve a pulzuskontroll.

Légzéskontroll

A tüdőkapacitásunk optimális kihasználása, a megfelelő oxigénfelvétel mind a zsírégető, mind az állóképességfejlesztő edzések során döntő jelentőségű. Az emberek a hétköznapi életben gyakran rendkívül felszínesen lélegeznek. A Spinracing edzések során nagy súlyt fektetünk a tudatos, mély, egyenletes légzésminta kialakítására. A mély, tudatos légzés edzés során alkalmas az ellazulás, a tudatos pulzuskontroll és az elme megnyugtatására egyaránt.

Testkontroll-testtudat

A sportmozgások közben és a hétköznapi életben egyaránt nagy jelentősége van a testtartásunk, illetve az egyes tevékenységek mozgástechnikájának kontrolljára. A helyes testtartás és mozgástechnika az esztétikus megjelenés és mozgás alapfeltétele. A Spinracing edzéseken is nagy gondot fordítunk arra, hogy a résztvevők tudatosan alkalmazzák az izommunka során az izomfeszítés és ellazulás technikáit, elméjükben és izmaikban olyan beidegződések alakuljanak ki, amelyek esztétikus mozgás mellett effektív és sérülésmentes, preventív mozgásprogramot eredményeznek.

Mentális kontroll

Hogy mit gondolunk önmagunkról és a minket körül vevő világról, alapvetően befolyásolja boldogságunkat. Gondolataink óriási hatással vannak egészségünkre, szellemi és fizikai teljesítményeinkre. A Spinracing edzésen igyekszünk gondolatainkat teljes mértékben összpontosítani és rendezni. Kizárjuk a külvilág történéseit, igyekszünk tökéletesen a jelenbe hozni magunkat, a testünkre gyakorolt kontrollon (pulzus, légzés, testtartás) keresztül elérni azt, hogy elménk a nyugalom és ellazulás állapotába kerüljön.

A fenti négy alapelv betartásával a Spinracing tökéletes testi és mentális edzésmetódussá válik. Olyan módszerré, amely a napjaink hajszolt és állandó egzisztenciális nyomás alatt élő emberének a megújulás és teljes fizikai, mentális feltöltődés lehetőségét kínálja.

Keresd a fitness termekben a Spinracinget, keresd meg a számodra legszimpatikusabb edző és tapasztald meg a Spinracing-et személyesen!
 Sok sikert és örömöt az edzésben!

 

Pati Nagy Attila - 
Spinracing mesteredző

SPINMIX

A Spin mix, a Németországban népszerű Power-walking vagy más néven Indoor-walking, spinning biciklire átdolgozott változata. Ez a spinning és a gimnasztika keveréke. Rendkívűl jó zsírégető, miközben remekül formálja elsősorban a vállat , a hátat és a karokat.

Spinracing

A kerékpár a legalkalmasabb eszköz a legkülönbözőbb korú és képességő edzeni vágyók számára ahhoz, hogy elérjék céljaikat: fittek és egészségesek legyenek. A SpinRacing program, amely motivációt, szellemi edzés technikákat és a legalaposabban tesztelt kerékpározási technikákat foglalja magába ajánljuk mindenkinek, aki mozgásra vágyik. A tréning a programhoz kifejlesztett eszközön, a kerékpáron folyik. Külső szemlélő leginkább azt látja az edzésekből, hogy egy teremben vadul tekerik a bringát.

A SpinRacing csoportos zenés teremkerékpár tréning szakképzett oktatók irányításával, mely sikerének titka: kerékpár + aerobic összegződnek, koreografált, különböző karmunka használat, szórakoztató, egyszerő, mindenki számára könnyen elvégezhető, precíz intenzitás kontroll, hatékony, állóképesség fejlesztő, betegség megelőző, nagy kalória felhasználással.

 

bobe

Duna-Fitt Program Naptár

<<  Október 2018  >>
 H  K  Sze  Cs  P  Szo  V 
  1  2  3  4  5  6  7
  8  91011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 

DUNAFITT SPORTCENTRUM

Címünk: DUNAÚJVÁROS, Béke tér 3.
Telefonszám: (06) 25/522-522
E-mail üzenet: Levélküldéshez kattints ide!

{googleMaps lat=46.95799567677177 long=18.935344219207764 zoom=13 label="DUNAFITT SPORTCENTRUM 2400 Dunaújváros, Béke tér 3. Telefon: 25/522-522" width=100% height=365 control = GSmallZoomControl3D maptype = G_NORMAL_MAP}

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a DUNAFITT hírleveleire és emailben értesítünk a legfrissebb programokról!







Bejelentkezés

Boldog Névnapot

A DUNAFITT SPORTCENTRUM boldog névnapot kíván 2018. október 17., szerda napon, minden Hedvig nevű látogatójának! Holnap Lukács napja lesz :-)

Dunafitt Online Látogatói

Oldalainkat 266 vendég böngészi